đŸ¶ + 🍬
Imorse tog jag och matte en promenad i slingan. Ă…Ă„ va det Ă€r roligt att springa i skogen, bada tassarna i den stora vattenpölen! Men idag blev jag trött för första gĂ„ngen nĂ€r vi varit ute och gĂ„tt. SĂ„ jag satte mig och tittade med min sötaste blick pĂ„ matte och la huvudet pĂ„ sne. Hon förstod va jag ville och bar mig en bit. Sedan ville jag ner och hopp & skutta igen.
 
Nu har matte och jag lekt nĂ„got nytt hon kommit pĂ„. Hon gömmer godis i en stor lĂ„da med massa konstiga saker som jag kan flytta me nosen. Flyttar jag rĂ€tt fĂ„r jag godis. Ă…Ă„Ă„ sĂ„ kul men det Ă€r svĂ„rt! Sedan lĂ€gger hon godis pĂ„ golvet och lĂ€gger en burk över!! Har ni hört nĂ„got sĂ„Ă„ konstigt? Vet ni hur mycke svĂ„rare det Ă€r att godis frĂ„n golvet med en burk över mot att det bara ligger pĂ„ golvet??!! Men jag tycker det Ă€r sĂ„Ă„ kul att flytta burken att jag missar att godiset kommer ur burken!
 
Men nu Àr jag helt slut! Tror jag ska sova en stund. Ska visst Äka till husses jobb efter lunch.

Voff voff sÄlÀnge!