Helg
Jag tycker om helgen! Matte är hemma och det händer saker. I fredags hade jag och matte mys i soffan. Jag får ju inte vara i soffan så jag ligger i mattes knä och myser. Vet inte om det är jag eller matte som tycker det är mysigast.
 
Igår började matte och jag med 1 h i skogen medans lillhusse va i dojon. Vi hoppade över träd, klättrade upp för berg, matte gömde godis och vi lekte. Såå roligt!
 
Väl hemma igen fick jag vara ute på tomten och mysa. Farfar och husse håller på att gör ny grind och staket till min gård. Jag är duktig på att hoppa så det ska vi ett högre staket så jag kan ligga på min trappa eller va ute och leka även om matte och husse är inne och håller på.

På kvällen åkte vi till mina "kusiner" men de är såå tråkiga. Vill inte alls leka. Jag hoppas att min nya "kusin" kommer vars mer lekfull. Men jag är inte den som ger upp i första taget. Men efter 3.5 timme gjorde jag det och lekte lite själv innan jag somnade.

Idag har jag mest varit ute och myst i solen. Jag fick gå med matte & Gigi på promenad Det va såå roligt. Jag sprang och lekte i diket med vatten i. Nu har jag varit ut och hållit koll på att husse och farfar gör staketet rätt. Men nu ska jag nog lägga mig och tugga lite ben.
 
Voff 🐾 🐾