Regn

Matte å jag går ut tidigt på morgonen, runt 05.30 och då är det mörkt ute
Men vet ni hur många harar 🐇 det är ut vid den tiden? Massor!! Jag vill ju skrämande bort dom (matte tror att jag vill jaga, hon kanske ha rätt) så jag brukar ge ifrån mig mina vilt skall. Matte uppskattar inte det, hon säger att jag väcker hela gatan!

Idag när vi gick ut regnade det och va det ett sådan regn som man blir jätteblöt. Ville inte alls gå och lukta som jag brukar. Men jag gjorde det jag skulle iaf och vi gick vår runda men jag tror nog vi satte rekord. Varken jag eller matte hade lust att vara ute.

När matte kom hem tog vi en runda och sedan kröp jag in under sängen. Varken jag eller matte hade lust att vara ute.

Ibland är det mysigt med en mysdag inne, men imorgon kan vi väl gå till skogen?

// Zingo 🐾🐾